2012. január 30., hétfő

LEÁRAZVA! Koromfekete elegáns bunda 40-es - CSERE! - Jelenlegi ára: 10 000 Ft

LEÁRAZÁS!!!
Itt a vissza nem térő alkalom! Ha eddig csak szemeztél vele, mert tetszett, most jóval olcsóbban elviheted ezt a szépséget!
Megvételre kínálok egy koromfekete színű, "A" vonalú csodálatos szépségű műszőrme bundát.
Újszerű állapotban kínálom eladásra, egyszer volt csak rajtam: munkába menet, illetve jövet.
Beleírt méret 40-es, de lemértem, hogy könnyebben eldönthesd jó-e rád ez a szépség.
Magyar termék.
Nagyon finom, puha tapintású.
A képek nem tudják igazán visszaadni, hogy milyen szép is valójában. Sajnos nekem már nagy, nem tudom hordani.
Sálgallérral, szép mintájú díszgombbal.
Két bundakapoccsal záródik kívül, a belsejében pedig jobb oldalon két megkötővel, amelyet a bal oldalon lévő akasztón átfűzve lehet megkötni.
Belsejében selyembéléssel. Kívül két rejtett zsebbel.
A hátuljáról készült képeken jól látni, hogy milyen szépen fodrozódik az anyaga.
Gyönyörű, különleges, elegáns viselet!
Most pedig beszéljenek helyettem a képek!
Mint a címben is jeleztem CSERE érdekelhet.
Írd meg bátran, hogy mit ajánlanál ezért a gyönyörűségért!
Postai feladás: standard postacsomagként.
Nézz szét az oldalamon, sok szép dolgot töltöttem fel!
Több termékem megvásárlásával postaköltséget spórolhatsz.



Jelenlegi ára: 10 000 Ft

Az aukció vége: 2012-02-06 19:56
. LEÁRAZVA! Koromfekete elegáns bunda 40-es - CSERE! - Jelenlegi ára: 10 000 Ft